Ψηλά στην ατζέντα της παράταξης «Η Πόλη που Θέλω» η ηλεκτρονική διακυβέρνηση και καινοτομία

Η ενίσχυση της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης, της έξυπνης πόλης καθώς και η υποστήριξη της καινοτομίας βρίσκονται ψηλά στην ατζέντα του προγράμματος της παράταξης «Η Πόλη που Θέλω», με επικεφαλής τον Γαβριήλ Αραμπατζή οποίος είναι διπλωματούχος ηλεκτρολόγος μηχανικός και μηχανικός υπολογιστών του ΕΜΠ και κάτοχος δύο μεταπτυχιακών τίτλων. Η έμφαση που δίνει η δημοτική παράταξη αλλά και ο επικεφαλής και σε αυτούς τους τομείς καταδεικνύεται και από τη συμμετοχή – ως μέντορα- του Γαβριήλ Αραμπατζή στην εκδήλωση της Γενικής Γραμματείας Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών στο διαγωνισμό καινοτομίας (Hackathon). Στόχος του πρώτου Hackathon με θέμα την απλούστευση και την επιτάχυνση των διοικητικών διαδικασιών στο Δημόσιο, ήταν οι συμμετέχοντες να προτείνουν καινοτόμους τρόπους για να γίνουν απλούστερες, φιλικότερες και με μειωμένο το διοικητικό βάρος οι τέσσερις ακόλουθες διαδικασίες: – Βεβαίωση μόνιμης κατοικίας – Ενιαίο πιστοποιητικό αστικής και δημοτικής κατάστασης – Σύσταση ιδιωτικής κεφαλαιουχικής εταιρείας μέσω της υπηρεσίας μιας στάσης – Χαρακτηρισμός σχεδίων βιώσιμης αστικής κινητικότητας Ακόμα και οι πλέον δύσπιστοι απέναντι στην τεχνολογία, κατά τη διάρκεια της πανδημίας, διαπίστωσαν ότι είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με σχεδόν όλες τις πτυχές της ζωής μας. Στο πλαίσιο αυτό, είναι επιτακτική ανάγκη η επιτάχυνση του ψηφιακού μετασχηματισμού του δημόσιου τομέα και κατ΄επέκταση των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης, με επίκεντρο τη βελτίωση των υπηρεσιών προς τον πολίτη, αναφέρει ο Γαβριήλ Αραμπατζής. Οι προτάσεις της παράταξης στον τομέα αυτό περιλαμβάνουν: – Τη δημιουργία ολοκληρωμένης εξυπηρέτησης του δημότη: μεταβαίνοντας σε ένα σημείο-γραφείο του δήμου, ο δημότης θα μπορεί να εξυπηρετηθεί συνολικά για τα αιτήματά του, χωρίς να χρειάζεται να απευθύνεται σε διαφορετικές υπηρεσίες και γραφεία. – Τη βελτίωση του συστήματος «ηλεκτρονικής διεκπεραίωσης υποθέσεων” και διαχωρισμός των διαδικασιών Front-End (αυτό που βλέπει ο δημότης) με το Back-End (οι ενεργειες που γίνονται από την υπηρεσία), ώστε ο δημότης να μπορεί να παρακολουθεί, μέσω του διαδικτύου την πορεία της υπόθεσής του – Την ενίσχυση της συνεργασίας των δημοτικών υπηρεσιών μέσα από την ενοποίηση των συστημάτων τους (διαλειτουργικότητα), διευκολύνοντας τον εντοπισμό του αρμόδιου για κάθε αίτημα δημότη.





Share this Post