Οι προτάσεις της δημοτικής παράταξης «Η Πόλη που θέλω» για το τεχνικό πρόγραμμα που δεν έγιναν αποδέκτες από τη διοίκηση του Δήμου.
H τοποθέτηση του Γαβριήλ Αραμπατζή επικεφαλής της Δημοτικής Παράταξης “Η Πόλη που θέλω” για την συζήτηση του Τεχνικού Προγράμματος του Δήμου Ηλιούπολης. *”Σημαντικά έργα, προγράμματα, δυνατότητες και ευκαιρίες χάνονται ανεπιστρεπτί για το Δήμο μας. Η διεκδίκηση χρηματοδότησης απαιτεί μία καλύτερη προετοιμασία.*
*Η σημερινή δημοτική αρχή δεν έχει μπούσουλα και δεν έχει ούτε τη διάθεση, ούτε και την δυναμική να τον αποκτήσει τα επόμενα χρόνια.*
*Η διεκδίκηση χρηματοδότησης απαιτεί μία καλύτερη προετοιμασία.*
*Η αναβάθμιση του αστικού περιβάλλοντος, η βελτίωση της προσβασιμότητας, η χρήση ποδηλάτου, η ανάδειξη χώρων πρασίνου και φυσικού περιβάλλοντος, η διαχείριση απορριμμάτων, η ανακύκλωση, η διαχείριση της δημόσιας περιουσίας, οι ανάγκες των σχολικών μονάδων, η ενεργειακή αναβάθμιση, ο ηλεκτροφωτισμός της πόλης, το κυκλοφοριακό, η αστική σήραγγα και γενικά η βελτίωση της καθημερινότητας του δημότη θα έπρεπε να είναι οι βασικοί πυλώνες του Τεχνικού προγράμματος.*
* Προτείνουμε:*
* – Την επέκταση του υπάρχοντος κοιμητηρίου. Το πρόβλημα στο κοιμητήριο της Ηλιούπολης πρέπει να λυθεί όσο πιο γρήγορα γίνεται, γιατί δεν τιμά κανέναν να παραμένουν οι δημότες μας άταφοι και για μέρες στα ψυγεία, μέχρι να βρεθεί χώρος για την ταφή τους. Εμμένουμε στην πρόταση επέκτασης του υπάρχοντος κοιμητηρίου. Η πρόταση αυτή θα έπρεπε να ενταχθεί στο νέο τεχνικό πρόγραμμα, αφού τηρεί όλους τους περιορισμούς που θέτει η σχετική νομοθεσία και θα δώσει λύση στο πρόβλημα για τα επόμενα 15 χρόνια τουλάχιστον.*
* – Την δημιουργία υπόγειου χώρου στάθμευσης πλησίον του πρώην κτιρίου του ΟΠΕ. Η ανάγκη για επαρκείς χώρους στάθμευσης ολοένα αυξάνεται στην πόλης μας. Ειδικά η περιοχή γύρω από το κτίριο του πρώην ΟΠΕ, όπου θα λειτουργήσει η ΔΟΥ Ηλιούπολης – Αργυρούπολης και το Ινστιτούτο Επιμόρφωσης στελεχών του Υπουργείου Οικονομικών, έχει επιβαρυνθεί σε μεγάλο βαθμό .*
* – Την δημιουργία υπόγειου Σταθμού Μεταφόρτωσης Απορριμμάτων ΣΜΑ ή υπόγειου γκαράζ για τα δημοτικά οχήματα. Η λειτουργία του υπάρχοντος ΣΜΑ στον Υμηττό έχει αδειοδοτηθεί για τα επόμενα 2 χρόνια. Απαιτείται η ανεύρεση, σε σχετικά σύντομο χρονικό διάστημα, χώρου για τη μεταφορά του. Η αξιοποίηση του χώρου κάτω από το δημοτικό στάδιο Ηλιούπολης, στην Κάτω Ηλιούπολη, για τη μεταφορά και υπογειοποίηση του ΣΜΑ ή εναλλακτικά η δημιουργία υπόγειου γκαράζ για τα οχήματα του Δήμου αποτελεί την πρότασή μας.*
*Τα παραδείγματα των δήμων Αγ. Δημητρίου και Π. Φαλήρου απέδειξαν ότι η μεταφορά τέτοιων εγκαταστάσεων μέσα στον αστικό ιστό είναι εφικτή.*
* Επίσης η αναβάθμιση του γηπέδου να εξεταστεί από την δημοτική αρχή η χρήση του μοντέλου ΣΔΙΤ. Είναι ένας τρόπος χρηματοδότησης που γνωρίζει άνθιση και έχει βρει πρακτική εφαρμογή σε μεγάλα έργα σε πολλούς δήμους ανά την Ελλάδα.*
* Πεζοδρόμια ιδιωτών και την εργολαβία που θα πληρώσουν οι δημότες. Γιατί σε όμορο Δήμο έχουν φτιαχτεί τα πεζοδρόμια και ο δημότης δεν έχει πληρώσει ούτε ένα ευρώ μιας και το έργο ήταν χρηματοδοτούμενο;*
*Δημιουργείται στη πόλη μια εικόνα και ένα κλίμα παραίτησης και εγκατάλειψης, το οποίο η επόμενη διοίκηση θα δυσκολευτεί να αναστρέψει.”*
*Η σημερινή δημοτική αρχή δεν έχει μπούσουλα και δεν έχει ούτε τη διάθεση, ούτε και την δυναμική να τον αποκτήσει τα επόμενα χρόνια.*
*Η διεκδίκηση χρηματοδότησης απαιτεί μία καλύτερη προετοιμασία.*
*Η αναβάθμιση του αστικού περιβάλλοντος, η βελτίωση της προσβασιμότητας, η χρήση ποδηλάτου, η ανάδειξη χώρων πρασίνου και φυσικού περιβάλλοντος, η διαχείριση απορριμμάτων, η ανακύκλωση, η διαχείριση της δημόσιας περιουσίας, οι ανάγκες των σχολικών μονάδων, η ενεργειακή αναβάθμιση, ο ηλεκτροφωτισμός της πόλης, το κυκλοφοριακό, η αστική σήραγγα και γενικά η βελτίωση της καθημερινότητας του δημότη θα έπρεπε να είναι οι βασικοί πυλώνες του Τεχνικού προγράμματος.*
* Προτείνουμε:*
* – Την επέκταση του υπάρχοντος κοιμητηρίου. Το πρόβλημα στο κοιμητήριο της Ηλιούπολης πρέπει να λυθεί όσο πιο γρήγορα γίνεται, γιατί δεν τιμά κανέναν να παραμένουν οι δημότες μας άταφοι και για μέρες στα ψυγεία, μέχρι να βρεθεί χώρος για την ταφή τους. Εμμένουμε στην πρόταση επέκτασης του υπάρχοντος κοιμητηρίου. Η πρόταση αυτή θα έπρεπε να ενταχθεί στο νέο τεχνικό πρόγραμμα, αφού τηρεί όλους τους περιορισμούς που θέτει η σχετική νομοθεσία και θα δώσει λύση στο πρόβλημα για τα επόμενα 15 χρόνια τουλάχιστον.*
* – Την δημιουργία υπόγειου χώρου στάθμευσης πλησίον του πρώην κτιρίου του ΟΠΕ. Η ανάγκη για επαρκείς χώρους στάθμευσης ολοένα αυξάνεται στην πόλης μας. Ειδικά η περιοχή γύρω από το κτίριο του πρώην ΟΠΕ, όπου θα λειτουργήσει η ΔΟΥ Ηλιούπολης – Αργυρούπολης και το Ινστιτούτο Επιμόρφωσης στελεχών του Υπουργείου Οικονομικών, έχει επιβαρυνθεί σε μεγάλο βαθμό .*
* – Την δημιουργία υπόγειου Σταθμού Μεταφόρτωσης Απορριμμάτων ΣΜΑ ή υπόγειου γκαράζ για τα δημοτικά οχήματα. Η λειτουργία του υπάρχοντος ΣΜΑ στον Υμηττό έχει αδειοδοτηθεί για τα επόμενα 2 χρόνια. Απαιτείται η ανεύρεση, σε σχετικά σύντομο χρονικό διάστημα, χώρου για τη μεταφορά του. Η αξιοποίηση του χώρου κάτω από το δημοτικό στάδιο Ηλιούπολης, στην Κάτω Ηλιούπολη, για τη μεταφορά και υπογειοποίηση του ΣΜΑ ή εναλλακτικά η δημιουργία υπόγειου γκαράζ για τα οχήματα του Δήμου αποτελεί την πρότασή μας.*
*Τα παραδείγματα των δήμων Αγ. Δημητρίου και Π. Φαλήρου απέδειξαν ότι η μεταφορά τέτοιων εγκαταστάσεων μέσα στον αστικό ιστό είναι εφικτή.*
* Επίσης η αναβάθμιση του γηπέδου να εξεταστεί από την δημοτική αρχή η χρήση του μοντέλου ΣΔΙΤ. Είναι ένας τρόπος χρηματοδότησης που γνωρίζει άνθιση και έχει βρει πρακτική εφαρμογή σε μεγάλα έργα σε πολλούς δήμους ανά την Ελλάδα.*
* Πεζοδρόμια ιδιωτών και την εργολαβία που θα πληρώσουν οι δημότες. Γιατί σε όμορο Δήμο έχουν φτιαχτεί τα πεζοδρόμια και ο δημότης δεν έχει πληρώσει ούτε ένα ευρώ μιας και το έργο ήταν χρηματοδοτούμενο;*
*Δημιουργείται στη πόλη μια εικόνα και ένα κλίμα παραίτησης και εγκατάλειψης, το οποίο η επόμενη διοίκηση θα δυσκολευτεί να αναστρέψει.”*